Leszek Karpiński Leszek Karpiński
389
BLOG

Przychodzi Sakiewicz do Michnika- o dzienniku Gaz Pol.

Leszek Karpiński Leszek Karpiński Polityka Obserwuj notkę 7

Dlaczego tylko raz w życiu kupiłem Gazetę Polską, kiedy jeszcze ukazywała się co tydzień?  Ponieważ po jej przeczytaniu uznałem, że jest to pozycja antyinteligencka i antypolska. Poziom artykułów i oskarżeń spokojnie konkuruje z Gazetą Wyborczą. Mamy więc jazdę na stereotypach, lansowanie prostackich postaw i środowisk.

Jutro ukaże się Dziennik Gazety Polskiej. Słyszałem, że ma być w formie tabloidu, oraz, że mają tam publikować np. szeroko pojęci kibice. Dziennik ten ma być prawicową odtrutką na lewicowe dzienniki i tabloidy typu Super Express. Czy  droga wybrana przez GazPol, do czegoś prowadzi? Według mnie tworzenie antyinteligenckiego pisma ( którym z reguły jest tabloid) jest wielkim błędem red. Sakiewicza, który często wybiera sobie niewłaściwych przyjaciół. Afera z kibicami jest skandalem i ograniczaniem wolności w Polsce- zgoda, ale czy to znaczy, że z kiboli trzeba od razu robić bohaterów narodowych i redaktorów prawicowego pisma? Czy tak zwani kibole mają w ogóle coś wspólnego z ideałami prawicowymi, czy nie sprzymierzyliby się z GW, gdyby to Kaczyński zamykał stadiony? Dla mnie odpowiedź jest jasna, jako przeciwnik każdego populizmu jestem zasmucony, że odpowiedzią, rzekomo prawicową, na GW będzie tabloid red. Sakiewicza. Ucierpi na tym polska przestrzeń publiczna, która zamiast wymianie argumentów będzie przyglądać się spektaklowi przepychanek dwóch populistycznych aktorów, Michnika i Sakiewicza.

Nie interesuje mnie dyskusja z ludźmi, którzy cały swój pogląd na świat przyjęli biernie od swoich autorytetów. Wybaczcie wolę dyskutować z oryginałem nie z kopią. Mistrzowie: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka